Godziny otwarcia: pn-pt 7:00– 15:00, tel. 33 81 38 300-309, e-mail: szkolenie@ziad.bielsko.pl

Dla kogo:

  • Dla początkujących, którzy dopiero wkraczają do świata digital marketingu, jak i osób bardziej zaawansowanych, mających już wcześniej do czynienia z mediami społecznościowymi – które prowadziły lub nadal prowadzą firmowe profile marki

Program:
Linkedin

Dzień 1
1. Prywatny profil na linkedin – ważne aspekty, które budują wiarygodnośći wpływają na pozycjonowanie w wyszukiwarce
2. Profil firmowy vs profil prywatny
3. Audyt konta na linkedinie
4. Analiza konkurencji – 2 najbliższe przykłady – mocne i słabe strony
5. Personal branding – employer branding
6. Pomysły na angażujące treści – case studies
7. Czego nie wolno robić na linkedin i jakich kwestii unikać?
8. Tworzenie strategii działania
9. Sytuacja kryzysowa – jak sobie z nią poradzić?

Dzień 2
1. Statystyki strony firmowej
2. Struktura konta reklamowego na linkedinie
3. Ustawienia techniczne konta: role na koncie, rozliczenia, faktury, itd.
4. Dostępne cele reklamowe
5. Schemat budowy lejka sprzedażowego na linkedinie
6. Możliwe metody targetowania
7. Wykluczenia
8. Formaty reklamowe, które warto znać
9. Rola tekstu i kreacji w reklamie na linkedinie
10. Mierzenie efektów i optymalizacja
11. Połączenie działań na stronie firmowej z profilem osobistym nalinkedinie
12. Praca nad profilem pod okiem specjalisty

Facebook

Dzień 1

  1. Profil na facebooku – ważne aspekty na fanpage’u, które budują wiarygodność marki i wpływają na jej pozycjonowanie w wyszukiwarce.
  2. Analiza konta na facebooku – mocne i słabe strony.
  3. Analiza konkurencji – 2 najbliższe przykłady – mocne i słabe strony.
  4. Tworzenie strategii działania.
  5. Jak tworzyć treści, które porwą miliony? Język i narracja.
  6. Posty, które budują zaangażowanie – case studies.
  7. Sytuacja kryzysowa – jak sobie z nią poradzić?
  8. Organizowanie konkursów w mediach społecznościowych.
  9. Wydarzenia na facebooku.
  10. Narzędziownia.
  11. Harmonogram publikacji + szata graficzna.
  12. Czego nie wolno promować na facebooku, jakich kwestii unikać? 

Instagram
Dzień 1
1. Wstęp do instagrama – podstawowe statystyki
2. Rodzaje kont na instagramie
3. Profil firmowy na instagramie – elementy na profilu, które budują wiarygodność marki i wpływają na jej pozycjonowanie w wyszukiwarce
4. Biogram – krótka historia twojej firmy
5. Siła # – nauka poprawnego używania hasztagów oraz ewentualne naruszenia
6. Relacje na instagramie – potencjał instagram stories oraz szereg możliwości
7. Katalogi/przewodniki – drugi feed na instagramie
8. Metody na zbudowanie większego zaangażowania na profilu firmowym
9. Sposoby na pozyskanie nowych followersów na instagramie
10. Analiza statystyk na instagramie

Zapraszamy do kontaktu:

Urszula Imielska
tel: 33 81 38 308, 517 884 863

Close Menu