Zakres realizowanych szkoleń:
- obsługa klienta adekwatnie do specyfiki branży
- techniki sprzedaży
- sytuacje trudne w obsłudze klienta
- szkolenia produktowe z elementami sprzedażowymi
- prowadzenie procesu reklamacyjnego
- telefoniczna obsługa klienta
- pozyskiwanie klientów przez telefon
- cross selling
- komunikacja w biznesie
- zarządzanie podległym zespołem
Korzyści z uczestnictwa w procesie szkoleniowym:
- zwiększenie skuteczności sprzedażowej
- realny wpływ na pozyskanie nowych klientów oraz wzmocnienie współpracy z obecnymi partnerami
- większa efektywność zadań realizowanych przez podległych pracowników
- ograniczenie kosztów rotacji pracowników oraz związanych z rekrutacją nowych kandydatów do pracy
- oszczędność kosztów przy realizacji szkoleń z dofinansowaniem
Dlaczego my:
- dostosowanie szkolenia do potrzeb wynikających ze specyfiki branży klienta oraz luk kompetencyjnych szkolonej grupy
- doświadczenie szkoleniowców w sprzedaży i obsłudze klienta przekłada się na znajomość realnych problemów z jakimi mierzą się struktury sprzedażowe oraz rozwiązanie ich poprzez proces szkoleniowy
- szkolenia realizowane w formie warsztatowej pozwalają nabyć umiejętności praktyczne oraz automatycznie stosować je w trakcie wykonywanej pracy
- możliwość otrzymania dofinansowania w wysokości do 100% na projekty szkoleniowe w ramach BUR i KFS
Dla kogo:
- pracownicy działów sprzedaży oraz bezpośredniej obsługi klienta
- pracownicy telefonicznej obsługi klienta
- kierownicy, liderzy zespołu i inne osoby zarządzające podległymi pracownikami
- osoby przeprowadzające szkolenia produktowe
- pracownicy działów reklamacji
- osoby zainteresowane rozwijaniem umiejętności interpersonalnych
Zapraszamy do kontaktu:
Zespół ODZ
tel. 33 81 38 300-309