Godziny otwarcia: pn-pt 7:00– 15:00, tel. 33 81 38 300-309, e-mail: szkolenie@ziad.bielsko.pl

Zakres realizowanych szkoleń:

  • obsługa klienta adekwatnie do specyfiki branży
  • techniki sprzedaży
  • sytuacje trudne w obsłudze klienta
  • szkolenia produktowe z elementami sprzedażowymi
  • prowadzenie procesu reklamacyjnego
  • telefoniczna obsługa klienta
  • pozyskiwanie klientów przez telefon
  • cross selling
  • komunikacja w biznesie
  • zarządzanie podległym zespołem

Korzyści z uczestnictwa w procesie szkoleniowym:

  • zwiększenie skuteczności sprzedażowej
  • realny wpływ na pozyskanie nowych klientów oraz wzmocnienie współpracy z obecnymi partnerami
  • większa efektywność zadań realizowanych przez podległych pracowników
  • ograniczenie kosztów rotacji pracowników oraz związanych z rekrutacją nowych kandydatów do pracy
  • oszczędność kosztów przy realizacji szkoleń z dofinansowaniem

Dlaczego my:

  • dostosowanie szkolenia do potrzeb wynikających ze specyfiki branży klienta oraz luk kompetencyjnych szkolonej grupy
  • doświadczenie szkoleniowców w sprzedaży i obsłudze klienta przekłada się na znajomość realnych problemów z jakimi mierzą się struktury sprzedażowe oraz rozwiązanie ich poprzez proces szkoleniowy
  • szkolenia realizowane w formie warsztatowej pozwalają nabyć umiejętności praktyczne oraz automatycznie stosować je w trakcie wykonywanej pracy
  • możliwość otrzymania dofinansowania w wysokości do 100% na projekty szkoleniowe w ramach BUR i KFS

Dla kogo:

  • pracownicy działów sprzedaży oraz bezpośredniej obsługi klienta
  • pracownicy telefonicznej obsługi klienta
  • kierownicy, liderzy zespołu i inne osoby zarządzające podległymi pracownikami
  • osoby przeprowadzające szkolenia produktowe
  • pracownicy działów reklamacji
  • osoby zainteresowane rozwijaniem umiejętności interpersonalnych

Zapraszamy do kontaktu:

Renata Chowaniec
tel. 33 81 38 307, 517 884 864

Close Menu